Translate

dilluns, 12 de maig del 2014

L' Escola i jo

Aquest post vaig a dedicar-lo al temps que vaig passar en l’escola i a mostrar  els valors i les experiències tan enriquidores  que vaig dependre sense adonar-me. Una de les vivències que me’n recorde es que en meua classe teníem xiquets de diferents nacionalitats que els costava mes atendre a les classes ,ja que, no entenien res o casi res del que s’estava parlant en aquells 55 minuts de classe i que no se sap  si per l’amistat que volies fer en aquell company o perquè el professor/a no li feia molt de cas perquè tampoc podia comunicar-se molt amb ell o per pensar que alguna volta a tu també t’ha passat de no enterar-te de res, veia al meus companys que intentaven de forma altruista, explicar-li les coses.
Altra cosa que m’enrecode es de un valor que el vam aprendre tots sense adonar-nos-en : La igualtat. Aquesta igualtat(que era de tot tipus) tenia major presencia en la assignatura de educació física, ja que, al contrari que al pati del col·legi, tots jugàvem entre tots i no hi havia manera de poder descriminar.
Una de les coses mes divertides que podies fer en l’escola, eren els dies de excursions. Aquestos dies eren fantàstics perquè íxies de la rutina diària de anar a classe i “sempre ” fer el mateix i passaves a un altra dimensió en la que implicava veure mon i de anar a veure coses que podien interessar-te mes o menys i que de altra manera no haguera anat per el meu conter.  Aquestes excursions donaven bastant autonomia en especial a aquells moments en el que el mestre el dia que tenies unes hores lliures i que podies fer el que “volgueres” fins a un hora determina.
Per últim i per acabar aquest post vuic remarcar la importància que va tindre en mi aquells professors de les assignatures de  plàstica i de musica perquè en aquestes classes es va fomentar la meua creativitat per a mitja de la composar/dibuixar en total llibertat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada