Per a començar aquesta autoavaluació personal sobre l’assignatura
i el meu corresponent seguiment d‘ella, cal remuntar-se als primers dies que
vam tindre contacte amb el professor i l’assignatura.
En primer lloc vull reconèixer que em va costar 3
setmanes situar-me i comprendre de què anava aquesta assignatura, perquè les
classes eren molt filosòfiques i jo no estava acostumat a fer aquest tipus de
classes.
Respecte a la pregunta de que he après, una de les coses
més importants ha sigut plantejar-me amb més profunditat tots els conceptes impartits
a classe i poder debatre’ls i exposar-los mitjançant un blog, que per cert era
la primera vegada que en feia un. Amb aquest, i concretament la comunitat edmov,
he pogut contrastar les meues idees junt amb les dels meus companys de la
comunitat, facilitant l’assimilació i ampliació dels conceptes que més m’interessaven.
Parlant d’allò que he fet per a aprendre, en la meua
opinió, una de les coses més importants ha sigut l’assistència a classe, cosa
que he acomplert satisfactòriament. El primer pas per a assolir conceptes nous
es anar a classe i gaudir de la informació i dels debats (una vegada interessants
i altres no tant). El segon pas que he fet ha sigut, amb la informació rebuda,
la realització de posts més o menys complets amb el que jo havia entès.
En relació a la pregunta de què he fet per a que
aprenguen els demés, he fet el següent: contrastant els conceptes explicats a
classe amb les idees dels meus companys de la comunitat reflectides en els seus
posts, he intentat aportar el meu granet d’arena i realitzar reflexions des del
meu punt de vista. Per una altra banda, he buscat informació addicional, que no
estava present en el temari, relacionada amb l’assignatura des de la meua
perspectiva jo creia que resultaria interessant per als usuaris de la
comunitat.
Pel que es refereix a l’última pregunta que engloba les
tres preguntes anteriors, aquesta és una molt fàcil de contestar. M’ha servit
per a adonar-me de les meues capacitats de raonament i reflexió front als
conceptes de classe, a més de la capacitat que tinc per a poder explicar el que
jo he entès als demés, i que aquests ho comprenguen.
Per últim, vull autoavaluar-me: pense que la meua
aportació ha sigut notable, perquè he fet tot el possible per intentar aprendre
i, per suposat, que els demés també aprenguen.
Dius:
ResponElimina- HE aprés a" plantejar-me amb més profunditat tots els conceptes impartits a classe". Quins? en el teu bloc apareixen dos, i no estan compresos
- "les coses més importants ha sigut l’assistència a classe". La assistència no és important, sino un requisit per fer avaluació continua.
- "adonar-me de les meues capacitats de raonament i reflexió". Excellent! Però, has deixat constància d'aixó? Com?
- he fet tot el possible per intentar aprendre". Tot? Jo diria que algo, un poco, però tot?
Conclusió:
L'autoavaluació és un moment ideal per deixar constància de alló important i fer autocrítica: veure que he fet be (per reafirmar-me) i mal (per canviar). Creus que has fet alguna d'eixes dos coses?
EliminaRespecte a les meues reflexions he intentat donar-li un altre punt de vista amb posts relacionats amb temes impartits a classe però buscant informació per el meu conter.
Crec que no he utilitzat els adjectiu mes oportú per a explicar aquest concepte ("les coses més importants ha sigut l’assistència a classe", ), el que volia expressar es que per mi a ha sigut fonamental per a tindre una guía a l’hora de elaborar el bloc perquè mai havia fet açò abans.
En quant a la meua capacitat de raonament i reflexió , cal remarcar que aquest es el meu primer bloc i no havia tingut que reflexionar en ninguna assignatura sobre conceptes tant abstractes i diferents(Culte a la primesa, medi ambient...) i que tal vegada no he estat a la altura dels meus companys.